Käesoleval nädalal alustas A. Le Coqi Reola tootmistehases tööd uus portsjonpakkide liin, mille rajamisse investeeris ettevõte ligi 2 miljonit eurot. Uuelt liinilt tulevad esialgu 0,33 l korgiga tetrapakkides Aura smuutid ja mahlad, tulevikus suureneb tootevalik veelgi.
Eestis unikaalsel tootmisliinil on võimekus toota erinevas mõõdus, korgi ja korgita ning lisatud kõrrega pisipakis jooke.
A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul on mahlaturg Eestis püsinud viimased viis aastat stabiilsena ja olulisi investeeringuid tehtud pole. Kogu mahlakategooriast moodustab kartongist väikepakkide turg mahuliselt ligi 4 %. Uue mahlaliini investeeringu peamiseks eesmärgiks on kasvatada portsjonpakkide turgu vähemalt poole võrra ja täiendada A. Le Coqi portfelli uute pakenditega. „Portsjonpakkide kasutamine terves toiduainetööstuses on viimase viie aastaga märkimisväärselt kasvanud ja näeme Euroopas ka juba jookide puhul, kuidas erinevate kategooriate tooted liiguvad suurematest pakenditest väiksematesse. On tekkinud suur hulk tarbijaid, kes eelistavad käepäraseid ja mugavaid portsjonpakke. Põhjuseid on mitu – muuhulgas kindlasti inimeste liikuv eluviis ja suurenev terviseteadlikkus. Uuelt liinilt tulevate toodetega täidame just nende tarbijate vajaduse,“ sõnas Noop.
Noop lisas, et unikaalse portsjonpakkide liini võimekus on ca 30 000 l päevas. Praegu tulevad liinilt Aura mahlad ja smuutid, kuid ettevõtte ambitsioonid on kindlasti suuremad ning peagi jõuavad väikepakkidesse täiesti uued tootekategooriad. “Uus liin võimaldab toota erineva suuruse ja kontseptsiooniga tooteid – lisaks 0,33-liitristele pakenditele ka 0,2 ning 0,25-liitriseid, korgi või korgita ning lisatud kõrrega minipakke,” rääkis Noop. „Kuna tegemist on aseptilise villimisliiniga, mis tagab toote pikaajalise säilimise ja garanteeritud kvaliteedi, siis annab see tootjale rohkelt võimalusi siseneda täiesti uutesse kategooriatesse,“ lisas A. Le Coqi juht.
A. Le Coq on Eesti suurim joogitootja, kelle toodete sortimendis on 17 tootegruppi, neist suurimad on õlu, vesi, mahl ja karastusjook. A. Le Coqi olulisemad brändid on A. Le Coq, Aura ja Limonaad.
Seotud lood
Kiiresti muutuvad ajad nõuavad valmisolekut kiireteks arenguteks ka ettevõtetes ning töötajate oskustes. Pidev areng ja enesetäiendus pole tänases maailmas erand, vaid argipäev. Selle eest, et püsida järjel keevitamismaailmas toimuvaga, kannab Eestis hoolt Weldman.