Eesti saunatootja Iglucraft sai üleilmselt tuntuks jalgpallistaarile David Beckhamile iglusauna müümisega. Ettevõtte juht Priit Kallas ütles Äripäeva raadios, et nimekate klientide tasuta reklaam õpetas talle kaht: tuleb julgeda küsida ja mõelda suurelt.
- Saunatootja Iglucraft juht Priit Kallas toodetavas iglusaunas. Ettevõtte tootmishoone asub Leies. Foto: Elmo Riig / Sakala / Scanpix
David Beckhamil on Instagramis üle 55 miljoni jälgija. Sotsiaalmeediakanalit analüüsiva
ettevõtte Hopper andmeil võiks temalt tasulise postituse tellimine maksta ligi 300 000 eurot. Iglucraft sellist summat välja käima aga ei pidanud, rääkis ettevõtte juht Priit Kallas Äripäeva raadio saates „Ideest kasumini“. Staar tuli Eesti tootjale appi ja postitas lihtsalt küsimise peale.
Küsimustele vastab Priit Kallas.
Avalikkuseni jõudis iglusaun ilmselt läinud aastal, kui jalgpallistaar David Beckham või tuntud lavastaja Guy Ritchie sauna sotsiaalmeedias reklaamisid. Briti ajakirjandus kirjutab nüüd, et tippkokk Gordon Ramsay võib olla teie järgmine tuntud klient.
Sellised pealkirjad olid, aga tegelikult ei tahaks oma kliendisuhteid väga kommenteerida.
Kuidas te selleni jõudsite, et David Beckham sotsiaalmeedias iglusauna kohta postitas?
Kui tema tellimus tuli, siis mõtlesin, mis seal ikka kaotada on ja küsime ta käest, kas ta teeks seda.
Kas ta ise suhtles teiega?
Ei, assistendi kaudu. Mõtlesin, et mis seal ikka kaotada – kui ta ütleb ei, siis on ei. Kirjutasime kirja, et oleme Eesti väiketootja ja oleme meelitatud, et meie toote välja valis ja kas on palju palutud üks pilt sotsiaalmeedia kontol. Meie üllatuseks ütles, et ei ole.
Olite siis valmis, et ta keeldub?
Absoluutselt, miks ta peaks seda tegema, sest igal teisel juhul küsib ta selle eest raha, väga palju raha. Selles mõttes loomulikult olime meelitatud. Lisaks postitusele avaldas ta ka paar videoklippi (Instagram Stories, mis kustuvad 24 tunni möödumisel – toim).
Seotud lood
Eesti kapitalil põhinev logistikaettevõte Via Express omab transporditeenuse osutamises enam kui 10-aastast kogemust. Ettevõte garanteerib klientidele täpsed tarneajad ning kauba kahjustamata kohalejõudmise. Nii tava- kui ka režiimikaupu vedavale Via Expressile on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.