• ST
  • 09.11.18, 13:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kolm tootmises vajalikku trendi, mida peab rakendama KOHE

Tootmisettevõtete hiljutised uuringud näitavad, et surve tööstussektori muutumisele on suur. Kuid ümberkujundamine on harva üheülbaline protsess ja nii paljude trendi loovate toodete ja saadaval olevate tehnoloogiate puhul on ettevõttel raske otsustada, missugused aspektid nõuavad kohest tähelepanu ja missugused saab panna ootele, kirjutab Columbus Eesti oma blogis
Füüsilisele automatiseerimisele on täienduseks protsesside automatiseerimine.
  • Füüsilisele automatiseerimisele on täienduseks protsesside automatiseerimine. Foto: Columbus Eesti
Artiklis püüavad Columbuse digitaliseerimiseksperdid tuua esile praeguseid tootmissuundi ning kirjeldada kolme kõige olulisemat trendi - neid, millega tuleb tegeleda kohe.
1. Tark tehas
2018. aasta tootmisraportite põhjal tehtud uuringud näitavad, et enamik ettevõtteid mõistavad digitehnoloogia kasutuselevõtu eeliseid. Samas ei ole paljud leidnud õigeid lahendusi, mis võimaldaksid neil neid eeliseid töösse rakendada. Kasu nendest oleks aga tõenäoliselt märkimisväärne. Produktiivsuse, kvaliteedi ja vastavuse parandamine on saavutatav läbipaistvate tegevustega, mis hõlmab endas andmete voolavust läbi ühendatud masinate ja sensorite.
2. Automatiseerimine
Tööjõuturul esinevad puudujäägid ja kasvavad palgad teevad robootikasse ja automatiseeritud käitlemisse investeerimise üha atraktiivsemaks. Lisaeeliseks on see, et seadmete automatiseeritult kogutud andmeid saab hiljem kasutada ärianalüütikas toodete ja tootmise parandamiseks.
Füüsilisele automatiseerimisele on täienduseks protsesside automatiseerimine. Protsesside automatiseerimise vahendid võimaldavad automatiseerida protsesse, määrata tegevusi ja nende kinnitusi ning teha koostööd tarnijate ja klientidega.
3. Kliendikeskne lähenemine
Klientide lojaalsuse loomisel ja tuluvoogude suurendamisel on võtmeks kliendi asetamine äritegevuses kesksele kohale. See peaks hõlmama kõiki kliendikontaktide aspekte. Tänapäeval oodatakse nn hõlpsate ärivõimalustega äritegevusest, et ta pakuks tooteandmete portaale, turundusportaale, mobiilirakendusi, jõulisi automaatseid failiedastusmehhanisme, koostööprojekte ja kinnitusplatvorme. Kasvavate eksporditellimuste ja eri ajatsoonides asuvate klientide ajastul on intelligentsed veebipõhised tööriistad võimelised pakkuma kliendikoostöö jaoks nii olulist 24-tunnist tugiteenuste platvormi.
Millised on aga kolm trendi, milleks ettevõtted valmistuma peavad? Loe edasi Columbus Eesti blogist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.02.25, 16:45
Solina uue tootmishoone turvalahendus muudab tehase töö sujuvaks ja hoiab kokku aega ning raha
Saue vallas Laagris on valminud rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele