Taani legoklotsid on globaalsel mänguasjaturul barbinukud troonilt tõuganud, kirjutab Wall Street Journal.
Animatsiooni „Lego film“ toodete müük paisutas mänguasjatootja tänavust esimese kuue kuu käivet 11%. Tänu animatsioonile, mida reklaamitakse kinokavades kui esimest täispikka Lego seiklust, on Lego nii kasumi- kui käibenumbritelt ette rebinud Barbie-nukkude valmistajast Mattel.
Viimane valmistas analüütikutele ja investoritele pettumuse juulis, mil langus barbinukkude segmendis vedas esimese poolaasta müügitulemused ootustest allapoole.
Siiski ei tähenda Lego head tulemused, et ettevõte jätkab filmi toel tõusu kogu aasta vältel. Kontserni tegevjuht Jorgen Vig Knudstorp ütles majanduslehele, et jääb üle vaid oodata Lego filmi edasisi arenguid.
Lego käive kasvas esimeses poolaastas 11,5 miljardi Taani krooni ehk 2,03 miljardi USA dollarini, võrreldes 10,4 miljardi Taani krooniga mullu samal perioodil. Lego puhaskasum kasvas esimeses poolaastas 14%, 2,72 miljardile Taani kroonile.
Ettevõtte teatel tehti esimeses poolaastas suurim käibekasv Aasias, kus müük kerkis 50%.
Kui Mattel on täieõiguslik börsifirma, siis Lego on tänini erakätes. Jaotades Lego ajaloolise toodangu maailma inimeste arvu peale, omab iga planeedi elanik 86 Lego klotsi.
Seotud lood
Eesti kapitalil põhinev logistikaettevõte Via Express omab transporditeenuse osutamises enam kui 10-aastast kogemust. Ettevõte garanteerib klientidele täpsed tarneajad ning kauba kahjustamata kohalejõudmise. Nii tava- kui ka režiimikaupu vedavale Via Expressile on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.