• 10.06.14, 15:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti tahab suurendada toidukauba eksporti Hiinasse

Eesti toidutootjail on suur huvi praegusest enam Hiina turul kanda kinnitada, pakkudes sinna senisest palju mitmekülgsemat kaubavalikut.
Väliskaubandus- ja ettevõtlusminister Anne Sullingut Hiina-visiidil saatvad ametnikud arutasid täna Pekingis Hiina toiduimpordi ohutuse ametkonna asejuhi Bi Kexiniga Eesti põllumajandustoodete eksporti Hiina.
"Eesti toidukauba eksport Hiina on tõusmas arvestatavaks teemaks," ütles veterinaar- ja toiduameti peadirektor Ago Pärtel. "Meie toidutootjatel on selge huvi praegusest enam Hiina turul kanda kinnitada," lisas ta pressiteates.
Kui praegu eksporditakse Hiina põhiliselt krevette, kalatooteid, mett ja mustikaid, siis Pärteli sõnul oleks Eesti tootjatel suur huvi viia Hiina turule ka piimatooteid, kana- ja sealiha, veiseliha, maheteravilja ja valmistoite.
"Tänasime oma Hiina kolleege hea koostöö eest kalaettevõtete tunnustamisel ja andsime Eesti põllumajandustoodete ekspordihuvist põhjaliku ülevaate. Hiina pool kinnitas, et Eesti esitatud materjalid teistele loomsete toodete ekspordiks on läbivaatamisel ja loodetakse positiivset tulemust," lisas Pärtel.
Põllumajandusministeeriumi põllumajandus- ja maaelupoliitika asekantsler Illar Lemetti, välissuhete osakonna juhataja Ruve Šank ning veterinaar- ja toiduameti peadirektor Ago Pärtel on 12. juunini koos väliskaubandus- ja ettevõtlusminister Anne Sullingu delegatsiooniga visiidil Hiinas.

Seotud lood

Uudised
  • 14.05.15, 16:13
Hiina  mess avas ettevõtetele uksi
Hiinas toimunud ühel suurimal impordi-ekspordi messil Canton Fair said Eesti ettevõtted hulganisti kasulikke kontakte, millel on potentsiaali koostööks kasvada.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.11.24, 18:01
Maailma suurim kaablitootja Prysmian keskendub aina enam täislahendustele
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele