2. septembril tööle hakkav kõnekeskus hakkab pakkuma Saksamaa kommunaalettevõtetele klienditeenindust.
ASi Danpower Eesti kõnekeskuse esimene klient on Stadtwerke Hannover AG, mis varustab Hannoveris ja selle ümbruses elanikke ja ettevõtteid elektri, gaasi, kaugkütte ning joogiveega.
Võrus pakutakse Saksamaa kommunaalettevõtetele kõrgetasemelise IT lahenduse abil klienditeenindust otseühendusega Saksamaale nii telefoni teel kui ka e-posti teel. Sealsed kliendid saavad informatsiooni hinna, toodete ning arvete kohta.
2. septembril alustavad kõnekeskuses tööd 18 kõrgelt kvalifitseeritud ning väga hea saksa keele oskusega klienditeenindajat, 7 järgmist töötajat palgatakse 2014. aastal. Tänu ergonoomilistele töökohtadele, parimatele tehnilistele lahendustele, paindlikele tööaegadele ning motiveerivale palgale luuakse töötajate jaoks meeldiv töökeskkond. Pakume oma töötajatele kõrgetasemelist ning põhjalikku mitmekuist koolitust, mida viivad läbi spetsialistid Saksamaalt.
Asukoha valikul mängis tähtsat rolli sünergia Võrus asuva, Danpoweri ettevõttegrupile kuuluva soojatootmisettevõttega.
Danpoweri ettevõttegrupp on keskmise suurusega saksa soojatootja ja contracting ettevõtte, mille peakontor asub Potsdamis. Danpoweri ettevõttegrupi 2012. aasta käive oli ligikaudu 145 miljonit eurot ning ettevõttes töötab ca 340 töötajat.
Danpower kuulub 84,9% ulatuses firmale Stadtwerke Hannover AG (enercity), mis on üks Saksamaa suurimaid kommunaalteenuseid pakkuvatest ettevõtetest. Enercitys töötab ca 2600 töötajat ning ettevõtte käive on 2,7 miljardit eurot.
Alates 2012. aastast on Danpower aktiivne ka Eestis, varustades Võru linna keskkonnasõbraliku soojusenergiaga ning soovides enda tegevust lähiajal veelgi laiendada.
Danpower Eestis töötab 30 töötajat. 2012. aastal varustati 25 km pikkuse kaugküttevõrgu vahendusel eluasemeid, avalikke asutusi ja äriettevõtteid 58 000 MWh soojusenergiaga. Soojatootmine põhineb ca 90% ulatuses biomassil (hakkepuit, saepuru).
Seotud lood
Kiiresti muutuvad ajad nõuavad valmisolekut kiireteks arenguteks ka ettevõtetes ning töötajate oskustes. Pidev areng ja enesetäiendus pole tänases maailmas erand, vaid argipäev. Selle eest, et püsida järjel keevitamismaailmas toimuvaga, kannab Eestis hoolt Weldman.