• 30.01.12, 14:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estover suurendas poole aastaga turuosa 7%

Juustutootja United Estover Groupi turosa kasvas Eesti siseturul eelmise aasta teises pooles 7%.
Ettevõte teatas, et turu-uuringute firma Nielsen andmetel on nende turuosa kasvanud fermenteeritud juustude kategoorias (kõik juustud, v.a. sulatatud, suitsu- ja toorjuust) 2011. aasta lõpuks 39,3%ni. Neljandas kvartalis müüdi Eesti juustubrändide arvestuses kõige enam Traditsioonilist Eesti Juustu, mis moodustas 15,2% kogu turu müügimahust. Teisel kohal oli Hollandi Leibjuust Originaal 9,1%ga. 15 suurima juustubrändi arvestuses tegigi suurima kasvu läbi Traditsiooniline Eesti Juust.
Käimasolevale aastale vaadates prognoosib United Estover Group kontserni turuosa kasvuks 2%. Estoveri müügi- ja turundusosakonna juhataja Hannes Prits kinnitas, et ettevõte jätkab ka tänavu panustamist oma suuremate kaubamärkide turundusse, jätkates samas ka uusimate, Piimameister Otto ja premium-tootesarja tutvustamist tarbijatele.

Seotud lood

Uudised
  • 14.04.11, 13:04
Venemaa kasvatas Estoveri ekspordikäivet esimeses kvartalis 20% võrra
Estover Grupp eksportis esimese kolme kuuga 428 tonni juustu ja muid piimatooteid, millest valdava osa müüs ettevõte Venemaale. Ekspordikäive kasvas mullusega võrreldes 20%, ulatudes 1,3 miljoni euroni.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.10.24, 12:52
20+ aastat kogemusi: Aindpro Automation toob tootmistööstusesse innovatsiooni

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele