Turu-uuringute firma Nielsen andmetel kasvas juustutootja United Estover Groupi turuosa fermenteeritud juustude kategoorias (kõik juustud v.a. sulatatud, suitsu- ja toorjuust) teise ja kolmanda kvartali kokkuvõttes 37,6%ni.
Teises ja kolmandas kvartalis on United Estover Groupi mahuline turuosa võrreldes eelnenud kuue kuuga kasvanud 9,8%. „Selle peamiseks ajendiks oli Eesti Juust Originaali müük, mis kasvas enam kui kaks korda,“ selgitas OÜ Estover müügi- ja turundusosakonna juhataja Hannes Prits.
Kolmandas kvartalis müüdi juustubrändide arvestuses Eestis kõige enam Hollandi Leibjuust Originaali, mis moodustas 11,1% kogu turu müügimahust. Teisel kohal oli Eesti Juust Originaal 10,2%ga. Enim kasvasid Eesti Juust Originaali ja Vene Juustu müük. Neid kõiki toodab United Estover Groupi kuuluv Põltsamaa Meierei Juustutööstus.
Teise poolaasta kokkuvõttes prognoosib Hannes Prits kontserni turuosa kasvuks 4%, mis endiselt on ajendatud tugevate brändide müügiedust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Turu-uuringute firma Nielsen andmetel kasvas Eesti suurima juustutootja United Estover Groupi turuosa fermenteeritud juustude kategoorias esimesel poolaastal 32,6%ni. Poole aastaga on turuosa kasvanud 5,1 võrra.
Astro Baltics on juba alates 1998. aastast aidanud kaasa tuhandete ettevõtete kasvatamisele paindlike ja tõhusate IT-lahenduste abil. NOOM majandustarkvara on abimeheks nii alustavas ettevõttes kui ka suures tööstuses, kus kõik lahendused just konkreetse ettevõtte äriloogika ning vajaduste järgi paika seadistatakse.