Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kolme aastaga kolm korda suuremaks
AS Kitmani juht Ilo Rannu ütleb, et kolme aasta pärast on Kitman kolm korda nii suur kui praegu.
Kasv tuleb eelkõige Thulema kaubamärgi ja kaubandusliku külmatehnika tootmise arvelt.
Tänavu kevadel 75. Asutamisaastat tähistanud Kitman ostis läinud aastal büroomööbli tootja Thulema pankrotipesast viimase kaubamärgi. Tootmist ja muud vara aga mitte. Polnud mõtet, ütleb Rannu, sest Kitmanil on kõik vajalikud seadmed olemas. Ja mida ei olnud, soetati juurde.
„Võtsime üle Thulema brändi ja tooteportfelli, jätkub ka koostöö varem Thulemas töötanud Eesti juhtivaima mööblidisaineri Martin Pärnaga,“ selgitas Ilo Rannu. „Thulema viga oli muide just selles, et ei suudetud uusi tuuli oma purjedesse püüda – firmal puudus ekspordiväljund, seda oli vaid niipalju, kui müük Soome, olemasolevatele klientidele.“
Ligi 15 aastat tagasi Venemaa turu ära langemise tõttu surma suus vaevlenud Kitmani käekäigust elujõuliseks mööblitootjaks kirjutab 25. mail ilmuv Äripäeva Tööstuse kuukiri ja pikemalt saab lugeda samal päeval Tööstusuudiste veebisaidil.
27.-29. novembrini 2024 toimuvad Duroc Machine Tool Riia esinduses avatud uste päevad, kus tutvustatakse uusimaid seadmeid, tööriistu ja lahendusi ning arutletakse vabas õhkkonnas tehnoloogia oleviku ja tuleviku üle. Oodatud on nii vana head kliendid kui ka uued huvilised.