Soome turukohus keelas Valiol kasutada reklaamlauseid, milles konkurendi tooteid nimetatakse „nii-öelda kooreks, mis tegelikult on vesi“ ja Valio enda tooteid „õigeks“ kooreks, kirjutas Kauppalehti.
Keeldude lehel on ka väljedid „kasuta tõelist koort“ ja „lisa maitset, mitte vett“. Lauseid kasutati Valio reklaamides Soomes viimati eelmisel sügisel. Kõigepealt keelati laused õigusmõistmise ajaks ja kohtu otsuse järgi jäävad need keelatuks ka edaspidi.
Reklaami kohta esitas kaebuse Unilever. Kohus tõdes, et reklaamlaused osutasid umbmääraselt Unileveri toodetele, kuna ettevõte on koort asendavate taimerasvasegude suur tootja.
Seotud lood
Saue vallas Laagris on valminud rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.