Saku õlletehas vahetab viie kuu jooksul
välja kogu oma korporatiividentiteeti ja toob turule uue Originaali.
Välja vahetatakse kogu korporatiividentiteet alates visiitkaardist kuni pubide õllekraanide kujunduseni. Õlletehase kommunikatsioonijuht Livia Kulmi sõnul on mõtted selles suunas liikunud juba paar aastat, kuid aktiivne töö algas eelmisel suvel, kirjutas Eesti Päevaleht Online.
Koos uue logoga toob Saku sellel nädalal turule ka uue Originaali 0,33-liitrises pudelis. Kokku läheb identiteedivahetus Sakule maksma üle 6 miljoni krooni, millest kolm miljonit moodustab uudse Originaali turule toomiseks mõeldud investeeringud.
Uue Saku kujunduse tegi Eesti reklaamiagentuur Division. Vana logo on Saku kasutanud 14 aastat.
Seotud lood
Saku Õlletehas tähistas eile Estonia
kammersaalis uue logo kasutusele võtmist ja esitles uut firmastiili, mis
väljendab väärilist uut ajastut Saku ajaloos.
"Värskendav kogemus," see on uus Saku
tunnuslause, mis alates tänasest vahetab välja õlletehase vana slogani "Midagi
enamat kui lihtsalt õlu."
Põhjamaade kontekstis võivad kliimariskid tunduda jätkuvalt ehk kauged, kuid ometi ei jää neist puutumata ka siinsed ärid, mõjutades peale põllumajanduse näiteks kaubandust, kinnisvara, pangandust, kindlustust. Nõustamisagentuuri Sustinere keskkonnaeksperdi Imre Bányászi sõnul tuleb ettevõtluse seisukohast lisaks asukohale läbi kaaluda tarneahelaga seotud ohukohad.