• ST
  • 10.10.24, 14:42

Lihtne lahendus ettevõtte juhile võlgade haldamiseks - Infopanga võlaregister

Ettevõtte juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnikega ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada ettevõtte rahavoogusid ja tekitada täiendavat stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav protsess, eriti kui sellega kaasnevad pidevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus. Infopanga võlaregister pakub aga tõhusat lahendust, mis aitab juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.
Infopanga arendusjuht Indrek Valm ja Infopanga turundusspetsialist Kristjan Nõulik
  • Infopanga arendusjuht Indrek Valm ja Infopanga turundusspetsialist Kristjan Nõulik

Ettevõtte juhi suurimad murekohad võlgade haldamisel

Võlgade haldamine on oluline osa igapäevasest finantsjuhtimisest, kuid sellega kaasnevad mitmed väljakutsed. Juhid seisavad silmitsi järgmiste probleemidega:
  • Maksetega viivitamine: Kui kliendid ei tasu arveid õigeaegselt, võib see ettevõtte rahavoogusid tõsiselt häirida;
  • Ajamahukus: Võlgade meeldetuletuste saatmine ja nende jälgimine on aeganõudev töö. Ettevõtete juhid peavad pidevalt olema kursis iga võlgniku olukorraga;
  • Võlgnike kontaktide haldamine: Suhtlus võlgnikega võib mõjutada kliendisuhteid, mistõttu tuleb osata leida tasakaal meeldetuletuste ja koostöö jätkumise vahel;
  • Halbade võlgade kajastamine: Kui võlgnik ei maksa, tuleb see korrektselt finantsaruandluses kajastada, mis mõjutab otseselt ettevõtte majandustulemusi;
  • Inkassoprotsessid: Võlgade inkassosse andmine on tihti keeruline ja kallis.

Kuidas Infopanga võlaregister teeb elu lihtsamaks?

Infopanga võlaregister aitab juhtidel neid probleeme lahendada ja muudab kogu võlgade haldamise protsessi lihtsamaks ja kiiremaks. Siin on näited, kuidas see teenus juhtide elu lihtsustab:
  • Aja ja ressursside kokkuhoidmine: Infopanga võlaregister võtab juhtidelt maha suure osa võlgade jälgimise ja meeldetuletuste saatmise koormusest. Pärast võlanõude sisestamist saadetakse võlgnikule automaatselt nõudekiri, mis säästab ettevõtte juhi aega ja energiat;
  • Tõhusam sissenõudmine: Kui võlg ei ole tasutud 7 päeva jooksul pärast nõudekirja saatmist, muutub see Infopangas ja Äripäevas tema ettevõtte infokaardil avalikuks. See loob võlgnikule täiendava motivatsiooni võlg kiiresti tasuda, et vältida negatiivset kajastust, mis võib mõjutada nende ärisuhteid;
  • Selge ülevaade võlgadest: Infopanga võlaregistris on kogu teave võlgade kohta selgelt ja struktureeritult kättesaadav.
  • Parema otsustusprotsessi tugi: Ettevõtete juhtidel on ligipääs usaldusväärsele teabele võlgniku maksekäitumise kohta. See aitab teha teadlikumaid finantsotsuseid ja hinnata koostööpartnerite krediidivõimekust, vähendades tulevikus võlgnike riski;
  • Võlgnikega suhtlemise lihtsus: Infopanga võlaregistri kaudu toimub võlgnikega suhtlemine automaatselt ja struktureeritult. Nõudekirjad saadetakse välja süsteemi kaudu, mis vähendab vajadust pidevalt manuaalselt võlgnikega kontakteeruda ja võimaldab juhtidel keskenduda oma põhitegevustele.
Võlgade lisamine on TASUTA kõigile Infopanga tellijatele, Äripäeva teemaveebide tellijatele ning Äripäev PRO tellijatele.

Lihtne protsess, mis tagab tulemused

Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul lisatud nõuetest tagasi toonud koguni 47%. Mais 33%, juunis 51%, juulis 33% ja augustis 79%.
Infopanga võlaregister ei ole pelgalt võlgade haldamise tööriist, vaid usaldusväärne partner, mis aitab finantsjuhtidel võlgnikega tegelemise stressi vähendada ning tagada ettevõtte rahavoogude sujuvuse ja stabiilsuse.
Kui soovid teha oma tööd lihtsamaks ja vähendada võlgnikega seotud koormust, lisa võlg juba täna!
Hea Äripäeva teemaveebi tellija, lisa võlad siin TASUTA ja toome sinu rahad koju.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele