Paljud ettevõtted lasevad töötajatele uusi riideid ostes koheselt paigaldada neile ka tööandja või kaubamärgi logo. Miks on oluline, et tööriided oleksid varustatud logodega ning kuidas seda kõige mugavamalt ja kiiremini teha saab, räägib tööriiete ja isikukaitsevahendite Swedol AB Eesti filiaali ja Grolls kaupluste juhataja Martin Lokk.
„Logod tööriietel aitavad sarnaselt muudele reklaamidele tõsta kaubamärgi kuvandit, hoida mainet ja läbi selle meelitada uusi kliente. Ühtse välimusega tööriided jätavad ettevõttest ning töötajatest professionaalse mulje, mis tõstab usaldust ettevõtte vastu. See on eriti oluline firmadele ja asutustele, kes suhtlevad klientidega näost-näkku,” selgitab Lokk. Lisaks tõstavad ühtse välimusega tööriided ka meeskonna ühtsustunnet, mis on kasulik nii ettevõtte sisemisele moraalile kui ka ärile üldiselt, tõhustades töötajate töösooritust. Lokk lisab, et viimasel ajal ollakse saanud Skandinaavias töötavatelt klientidelt tagasisidet, et paljudel objektidel on logod tööriietel juba kohustuslikud.
Ühtse välimusega tööriided jätavad ettevõttest ning töötajatest professionaalse mulje, mis tõstab usaldust ettevõtte vastu.
Martin Lokk
Swedol AB Eesti filiaali ja Grolls kaupluste juhataja
Lokk soovitab teiste trükimeetodite, näiteks traditsioonilise siiditrüki asemel, lahendada tööriiete kujundamine kuumpresslogode abil. Kuumpresslogod on väga vastupidavad erinevates olukordades ning neid saab sageli soodsama hinnaga, eriti väikeste kuni keskmise suurusega tellimuste puhul. Kuumpresslogosid saab kohandada erinevate disainide, logode ja tekstidega, muutes need ideaalseks võimaluseks riiete isikupärastamisel ja ettevõtte brändimisel. Samas on nende valik väga lai alates tavalistest ja värvilistest helkurlogodest kuni leegi- ja sädemekindlate lahendusteni. Lisaks võib ühele riideesemele pressida ka mitu erinevat kuumpresslogo.
Ka Grolls pakub
tööriietele kuumpresslogode teenust. Logod tööriietel on suurepärane reklaam ettevõttele ning väga mugav on seda tellida koos uute riietega ehk sel juhul on tellimust kätte saades juba logod riietele kantud. Kuna Grolls kauplustes on kuumpressmasinad kohapeal olemas, saab logo tootele pressida ka nii-öelda ootetööna, näiteks kui tööle tuleb uus inimene, kellele on tarvis uued riided osta. „Meie käest saab tellida täislahenduse koos logodega. Tellime logod Rootsi kvaliteetselt tootjalt, hoiustame neid enda juures ning kui klient esitab tellimuse, saame kohe logod kauplustes asuvate pressidega riietele paigaldada,” kirjeldab Lokk. „Esmakordne kuumpresslogode tellimus Rootsist võtab aega vähemalt ühe nädala, kordustellimus vähem.”
Lokk lisab, et kuumpresslogosid on suhteliselt lihtne toota ja peale kanda, mistõttu on see tööriiete puhul parim valik tänu oma vastupidavusele, hinnale ning mitmekülgsusele. „Neid saab kanda erinevatele kangastele, muuhulgas ka sellistele, mis on traditsiooniliste meetoditega trükkimiseks keerulised. Meie paigaldame kuumpresslogosid nii fliisidele, vihmamantlitele kui ka leegi- ja sädemekindlatele materjalidele.”
Tööriiete puhul on eriti oluline see, et logod taluksid ka tööstuslikku pesu. Grollsi pakutavad logod taluvad kuni 85-kraadist tööstuslikku pesu ja trummelkuivatust ning õige hoolduse korral püsivad logod tööriietel kogu toote eluea. Oluline on logode tootmise juures ka keskkond ning nende mõju inimeste tervisele ning seetõttu on Grollsi kasutatavad tooted ftalaatidevabad ja sertifitseeritud vastavalt OEKO-TEX® standardile STANDARD 100.
Põhjamaade tuntuimale tööriiete, jalatsite ning isikukaitsevahendite müüjale Swedol AB-le kuuluvad kaubamärgid Björnkläder, Univern ja Gesto, mida on Grolls kauplusekett ja edasimüüjad Eestis müünud juba 17 aastat. Lisaks on Swedol AB Eesti filiaali kauplustes Grolls esindatud ka Rootsi töörõivatootja Fristads.
Swedol AB-s on juurutatud integreeritud keskkonna- ja kvaliteedijuhtimissüsteem, mis on sertifitseeritud vastavalt standardite ISO 9001:2008 ja ISO 14001:2004 nõuetele.
Seotud lood
27.-29. novembrini 2024 toimuvad Duroc Machine Tool Riia esinduses avatud uste päevad, kus tutvustatakse uusimaid seadmeid, tööriistu ja lahendusi ning arutletakse vabas õhkkonnas tehnoloogia oleviku ja tuleviku üle. Oodatud on nii vana head kliendid kui ka uued huvilised.