Taimsete toodete tootjale Bon Soyale on edu toonud südame järgi tegutsemine ja lähtumine tarbija eelistustest.
- Viiekordse gasellettevõtte Bon Soya ekspordi- ja arendusjuht Karin Miller koos firma toodanguga. Foto: Erakogu
„Vaatame mõnikord neid numbreid nukralt, oleks kasumlik ressurss kuhugi mujale suunata, aga kui tarbija nii väga tahab, siis me toodame,“ rääkis saates „Kiired ja vihased“ ettevõtte Bon Soya ekspordi- ja arendusjuht Karin Miller.
Seotud lood
Kiiresti muutuvad ajad nõuavad valmisolekut kiireteks arenguteks ka ettevõtetes ning töötajate oskustes. Pidev areng ja enesetäiendus pole tänases maailmas erand, vaid argipäev. Selle eest, et püsida järjel keevitamismaailmas toimuvaga, kannab Eestis hoolt Weldman.