Regionaal- ja põllumajandusminister Piret Hartman soovib välja töötada regionaalse tööstuspoliitika, et tuua senisest enam investeeringuid ja töökohti ka väljaspoole Harju- ja Tartumaad.
![Minister Hartman alustab regionaalse tööstuspoliitika loomist.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=5865c4e3-f842-5a6e-af76-6a990f475998&width=3840&q=70)
- Minister Hartman alustab regionaalse tööstuspoliitika loomist. Foto: Liis Treimann
Regionaal- ja põllumajandusministeerium soovib algatada arutelu, mille keskmes on investeeringute ja töökohtade toomine piirkondadesse. Selleks küsib ministeerium ettevõtetelt ja omavalitsustelt, millist toetust piirkonnad – sealsed kogukonnad ja ettevõtjad – enim vajavad, teatas ministeerium.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Peame tulevikus senisest enam looma kõrgema lisandväärtusega tooteid ja teenuseid, mida peame suutma eksportida, tõi majandus- ja tööstusminister Erkki Keldo konverentsil Tööstuse Äriplaan 2025 välja ülesande, millega tuleb riigil tegeleda.
Eesti Masinatööstuse Liidu tegevjuht Andri Haran usub, et Eesti tööstuse paremad ajad on veel ees. Küll aga tuleb praegu panustada uute eksporditurgude leidmisele, sihikul on Saksamaa, perspektiivne on ka Suurbritannia.
„Valitsus on kokku leppinud, et tööstuse arendamine [on oluline], sest kui vaatame jõukaid riike nagu Rootsi, Soome ja Norra, siis nende vundament on pikaaegne tööstus,“ räägib saatekülaline majandus- ja tööstusminister Erkki Keldo. "Tööstusuudised eetris" saates on fookuses tööstuspoliitika ja selle rakenduskava, räägime ka maksudest ja suurte investeeringute meelitamisest Eestisse.
Riigi majanduse pikaajaline edu sõltub tugeva ja kõrge lisandväärtusega tööstusest, nagu seda on edukalt näha Soomes ja Rootsis, nendib intervjuus Tööstusuudistele majandus- ja tööstusminister Erkki Keldo. Veidi üle kuu ministriametis olnud Keldo peamiseks eesmärgiks on muuta tööstus prioriteediks meie poliitikas.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.