Üle 25 aasta kaubanduse ostuvaldkonnas töötanud juht ja Äripäeva Akadeemia koolitaja Katrin Riisalu rääkis, et jaeketi ülesandeks on pakkuda oma klientidele seda, mida nad vajavad ja soovivad. Sortimendis peab igal tootel olema väärtus nii kliendile kui ka ettevõttele.

- Katrin Riisalu Foto: Raul Mee
“Jaeketil on vaja edukaks tegutsemiseks õigeid tooteid, õigel ajal ja õiges kohas,” ütles varem Selveri ostudirektorina töötanud Riisalu, kelle sõnul lähtutakse sortimendi koostamisel ettevõtte üldisest ja iga kategooria oma strateegiast, kuidas seal sees sortimenti kujundatakse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kevaditi aktiviseerub töö ehitus- ja energiasektoris mis suurendab nõudlust erinevate tõstukite järele. Uute ja kasutatud tõstukite müügi ning hooldusega tegeleva ettevõtte Liftest OÜ tegevjuht Marek Lemsalu nendib, et nende hooaeg on hoogsalt alanud ja jätkuvalt esindab ettevõte Eestis kolme maailma tipptootja kaubamärke Ommelift, Socage ja JLG.