PRFoodsi kolmanda kvartali tulemustest selgub, kuigi ettevõte kasvatas eelmises kvartalis kasumit, langes selle käive võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
- PRFoodsi juhatuse liige Indrek Kasela Foto: Veiko Tõkman
Firma üheksa kuu käive oli kokku 30,5 miljonit eurot ja kogukäibe langus oli üheksa kuu baasil 7,8%. Ettevõtte ekspordikäive aga kasvas kolme kvartali lõikes 240%, ulatudes 1,7 miljoni euroni.
PRFoods on nii neljanda kvartali kui järgmise aasta sihiks seadnud just ekspordikäibe olulise kasvu.
Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas ettevõtte ärikasum 1,6 miljonit eurot ehk 202,2%. Ettevõtte puhaskasum aga kasvas 0,9 miljonit eurot ehk 135,7% 1,6 miljonile eurole.
Seoses toorkala väga suurest hinnakasvust käesoleval aastal, on tooraine hinnatõus mõjutanud negatiivselt firma brutokasumlikkust, mis 9 kuu baasil oli 6,8% ja 3 kuu baasil 4,7%. PRFoodsi juhtkond on neljanda kvartali osas aga positiivselt meelestatud, kuna tavaliselt on selles kvartalis toimunud brutokasumi oluline kasv tingituna enda kasvatatud kala suuremast kasutamisest tootmises.
Ettevõtte puhaskasum kasvas 3. kvartalis 1,6 miljoni euroni, kasv võrdlusperioodiga 136%. 9 kuu baasil oli puhaskasum 1,2 miljonit eurot ja kasv 173%.
Tänu efektiivsuse kasvule vähendas ettevõte oma töötajate arvu seniselt 211 töötajalt 199 töötajale, säilitades seejuures palgafondi suuruse, maksmaks töötajatele kõrgemat töötasu.
Autor: Äripäev.ee
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Keskkonnainvesteeringute Keskus (KIK) avas 6. jaanuaril toetuse ettevõtetele, et suurendada jäätmete ringlussevõttu. Toetust saab küsida ettevalmistavateks tegevusteks, jäätmete ringlussevõtuks ning andmetega seotud digilahenduste väljatöötamiseks.