• 03.04.13, 14:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

JOIK tungib Jaapani turule

Eestimaine looduskosmeetikat ja lõhnaküünlaid tootev firma JOIK võttis 2012. aastal tõsisemalt suuna ekspordile, teatas ettevõte. Alates aprillist algab müük kõige kaugemal turul - Jaapanis.
„Ettevalmistus Jaapani turule sisenemiseks algas juba 2012. aasta suvel, kui Jaapanist pöördus meie poole Plaza kaubamajade keti esindaja,“ kirjutas JOIKi turundus- ja ekspordijuht Kadri Mäesalu.
„Algsest kontaktist esimese kaubaaluse väljasaatmiseni läks 8 kuud ja müük algab Jaapanis aprillist. Alustame esialgu viies suuremas Plaza kaubamajas. Kokku on neil poode üle Jaapani 70."
Jaapani turg on suure potentsiaaliga, aga sinna sisenemine äärmiselt keeruline.
„Jaapani turul on kõige olulisemad kaks aspekti: et toode oleks nende jaoks midagi uudset ning et kvaliteet oleks tipptasemel. Neile meeldis meie toodete moodne ja lihtne disain, mis erines teistest loodustoodetest,“ ütles firma asutaja ja juhatuse liige Eva-Maria Õunapuu.
„Samuti meie põhjamaisus ja keskkonnasõbralikkus ning et tooted valmivad Eestis käsitööna. Kvaliteedikontrolliks aga ei piisa Jaapanis EL-is tunnustatud toodete ohuhinnangutest, vaid kõik turule sisenevad kosmeetikatooted testitakse omakorda nende laborites, et kindlustada tarbijani jõudva kauba kvaliteet ja ohutus."
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 13:19
Weldman toob keevitamismaailma uued põnevad võimalused ning õppemeetodid
Kiiresti muutuvad ajad nõuavad valmisolekut kiireteks arenguteks ka ettevõtetes ning töötajate oskustes. Pidev areng ja enesetäiendus pole tänases maailmas erand, vaid argipäev. Selle eest, et püsida järjel keevitamismaailmas toimuvaga, kannab Eestis hoolt Weldman.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele