Henkeli kontserni tänavuse esimese poolaasta müügitulu kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 5,1%, ulatudes 7,8 miljardi euroni. Kasvada suutsid nii kosmeetikatoodete, liimide kui ka pesuvahendite segment.
Henkeli ärikasum kasvas 9,9%, jõudes 987 miljoni euroni. Positiivne areng tugines eelkõige kosmeetikatoodete ja liimide üksuste edule. Henkeli tegevjuhi Kasper Rorstedi sõnul kasvas hoolimata toormehinna tõusust kõigi äriüksuste kasumlikkus tänu müügihindade kasvule. “Tiheda konkurentsi tingimustes ning turul valitseva ebakindluse tõttu on majanduskeskkond ja 2011. aasta teises pooles jätkuvalt väljakutseid pakkuv. Siiski loodame, et tänu ettevõttes toimuvatele struktuurimuutustele suudame kiiremini ja paindlikumalt reageerida turul toimuvale ning saavutame range hinnakontrolli,” kommenteeris Rorsted ootusi järgnevaks poolaastaks. Samuti paranes pisut ettevõtte ootus loomuliku müügitulu kasvu osas 2011. aastaks, mis ulatub uue prognoosi kohaselt 5%-ni.
Henkeli tulemused ärisegmentide kaupa:
Pesuvahendite ärisektori loomulik müügitulu kasvas teises kvartalis 3,7%. See märkimisväärne kasv saavutati hoolimata seotud turgude kokkutõmbumisest tänu mahukasvule (2,9%) ning hinna mõjule (0,8%), mis oli pärast 2009. aasta kolmandat kvartalit esimest korda positiivne. Korrigeeritud tegevuskasum ulatus 140 miljoni euroni (+2,8%). Korrigeeritud müügikäibe rentaablus (13%) paranes 0,5 protsendipunkti võrra. Ärikasum kasvas 14,8%.
Kosmeetikavahendite ärisektoris oli teises kvartalis märgata loomuliku müügitulu 5,4% suurust kasvu, mis on jätkuks eelnevate perioodide headele tulemustele. Sarnaselt pesuvahenditele oli müügihinna mõju pärast pikka perioodi esimest korda positiivne.
Liimide ärisegmendis kasvas kvartali müügitulu 1, 963 miljardi euroni (+3,9% võrreldes eelmise aastaga). Korrigeeritud ärikasum paranes 9%, ulatudes 278 miljoni euroni. Liimide ärisektorit mõjutas oluliselt toorme- ja pakkematerjalide hinna äkiline tõus, mille negatiivseid mõjusid tasakaalustasid erinevad efektiivsust parandavad meetmed ja müügihinna kasv. Ärikasum kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 21,1% (269 miljoni euroni).
Seotud lood
Henkeli korrigeeritud ärikasum kasvas tänavu kolmandas kvartalis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 4,7%, ehk 541 miljoni euroni. Efektiivsuse suurendamiseks on tooteportfellist kõrvaldatud väikseid kaubamärke.
Saksa kontsern Henkel plaanib müüa või maha kanda kuni 200 kaubamärki, et keskenduda olulisemate toodete arendamisele, vahendab ERR Blombergi uudist.
Me kõik tahame anda oma panuse keskkonna heaks, kuid seda pole alati lihtne teha. Ühe suurema elektroonika ja tööriistade edasimüüja, RS’i Better World tootevalik on aga mõeldud just selleks, et oleks kergem teha keskkonnasõbralikke ja usaldusväärseid otsuseid, mis on paremad inimestele, planeedile ja teie ettevõttele.
Enimloetud
1
Riigikohus langetas äsja otsuse suurima maksvõlglase ja BLRT Grupi vaidluse asjus
4
Negatiivse plaani puhul oleks ohus 100 miljonit maksutulu ja 5000 inimese töö
Hetkel kuum
Negatiivse plaani puhul oleks ohus 100 miljonit maksutulu ja 5000 inimese töö
Raskem aeg mõjub ärile hästi
Tagasi Tööstusuudised esilehele