Meie pole hindu tõstnud ning läbirääkimisi pole meiega peetud, seega tuli Comarketi otsus meie toodete müük peatada üllatusena, sõnas Tere juhatuse liige Ülo Kivine.
"Comarketi otsus peatada Tere piima müük tuli meile tõesti üllatusena. See info, mis täna tuli, et Comarketi kauplustes on väljas sildid, mis suunavad tarbijaid muudele toodetele, oli meile üllatus, sest läbirääkimiste protsess nii hankijate kui müüjatega käib igapäevaselt," rääkis Kivine.
Ta lisas, et kui osapooled lõpetavad läbirääkimise ja neil on erimeelsusi, siis kas saadakse uuesti kokku, kirjutatakse, tehakse ettepanekuid üksteisele, aga praegune protsess pole selliselt toiminud, vaid üks osapool, antud juhul Comarket, on oma järelduse teinud teatavaks sellisel moel, mis ei ole tavapärane. "See oli meil tõepoolest üllatus," märkis Kivine.
Kuigi Comarket põhjendab oma otsust Tere küsitud suure hinnatõusuga, väidab Kivine vastupidist. "Hindu me ei tõstnud, hinnakiri on muutmata. See koostöö on olnud küllaltki pikk ja suurem hinnatõus on toimunud sügisel."
Kivine ütles, et ta pole ise Comarketi teadet poes vaatamas käinud, aga see soovitus osta teisi tooteid on igaljuhul antireklaam ja see härib. "Meile on helistanud täna mitmed tarbijad ja ametkonnad, kes on küsinud, et miks Comarket suunab oste – me teeme oma ostuotsuse ise."
"Me kavatseme Comarketilt aru pärida, et mida selline hinnang tähendab ja kindlasti me kavatseme hinnata kuidas meie tegevus on saanud kannatada. See on selgelt antireklaam ja tarbija suunamine boikoteerimaks Tere tooteid," lausus ta. "Me analüüsime hetkel olukorda ning siis otsustame, mida me ette võtame," lisas Kivine.
Seotud lood
Kiiresti muutuvad ajad nõuavad valmisolekut kiireteks arenguteks ka ettevõtetes ning töötajate oskustes. Pidev areng ja enesetäiendus pole tänases maailmas erand, vaid argipäev. Selle eest, et püsida järjel keevitamismaailmas toimuvaga, kannab Eestis hoolt Weldman.