Kodukeemiat, kosmeetikat ja liime tootva globaalse keemiatööstuskontserni Henkel 2010. aasta esimese kvartali müügitulu oli 60 miljardit krooni.
Perioodi kasum moodustas seejuures ligi 6,6 miljardit krooni, mida oli eelmise aastaga võrreldes 79,1% rohkem, teatas ettevõte.
2010. aasta I kvartalis moodustas Henkeli müügitulu 3,512 miljardit eurot. Taastuvas majanduskliimas oli tegemist 7,8% kasvuga võrreldes aasta varasema näitajaga.
Kasum eelisaktsia kohta (EPS) suurenes 0,28 eurolt 0,60 eurole. Netovõlg vähenes aastaga märkimisväärselt 1,4 miljardi euro võrra ja moodustas 2,7 miljardit eurot.
“Tõenäoliselt on peatselt oodata ka tulemuste märkimisväärset paranemist aastases lõikes – võrreldes 2009. aastaga loodame kasvuks vähemalt 15%,” kommenteeris Henkeli juhatuse esimees Kasper Rorsted.
Henkeli 2010. aasta prognoosi kohaselt on reaalmajanduses ja finantsturgudel toimunud olukorra paranemine endiselt väga habras, kuid ettevõte usub, et suudab müügitulu kasvatada turu keskmisest rohkem.
Seotud lood
Henkeli korrigeeritud ärikasum kasvas tänavu kolmandas kvartalis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 4,7%, ehk 541 miljoni euroni. Efektiivsuse suurendamiseks on tooteportfellist kõrvaldatud väikseid kaubamärke.
Eesti kapitalil põhinev logistikaettevõte Via Express omab transporditeenuse osutamises enam kui 10-aastast kogemust. Ettevõte garanteerib klientidele täpsed tarneajad ning kauba kahjustamata kohalejõudmise. Nii tava- kui ka režiimikaupu vedavale Via Expressile on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.