Baltika oktoobri müügitulu ulatus 106,6
miljoni kroonini, kasvades eelmise aastaga võrreldes 13%, Venemaal kasvas
müügitulu 84%.
Jaemüük kasvas võrreldes eelmise aastaga 23% ning hulgimüük vähenes 32%, teatas ettevõte.
Maade lõikes kasvas oktoobris jaemüük eelmise aastaga võrreldes Venemaal 84%, Leedus 22%, Ukrainas 14%, Eestis 14%, Lätis 13% ja Poolas 11%.
Oktoobri lõpu seisuga oli Baltika Grupil 127 kauplust müügipinnaga 24 001 ruutmeetrit. Kuu jooksul avati kauplus Ukrainas ning teine Tšehhis, millega Baltikale lisandus uus turg. Praha kesklinnas Palladiumi keskuses avati 25. oktoobril pea 500ruutmeetrise müügipinnaga Montoni pood. Palladium on Praha uusim ostu- ning ärikeskus.
Sel aastal on Baltikal plaanis veel kahe kaupluse avamine Lätis.
Baltika Grupi kümne kuu müügitulud ulatusid 951 miljoni kroonini, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 33%, sh jaemüük oli kokku 797 miljonit krooni (+41%) ja hulgimüük 134 miljonit krooni (-2%).
Seotud lood
Baltika septembri konsolideeritud müügitulu
ulatus 117,9 miljoni kroonini, kasvades eelmise aastaga võrreldes 40%.
Hoogsalt idaturul laieneva Baltika kasum
kukkus kolmandas kvartalis 50 protsenti ja ettevõtte aktsia langes selle uudise
peale eile 5 protsenti.
Täna avas Baltika Grupp uue
õmblusvabriku, mis on viimane osa kesklinnast Lasnamäe Tööstusparki üle
viidud tootmis- ja logistikakompleksist. Baltika juhatuse esimees Meelis
Milder sõnul on märkimisväärne, et Baltika otsustas tootmise säilitada.
Alumiinium on 100% taaskasutatav materjal ja taaskasutatud alumiiniumist uute toodete valmistamine nõuab vaid 5% esmase alumiiniumi tootmiseks kulunud energiast. Seetõttu on oluline tagada, et kogu tarbimisjärgne alumiiniumijääk jõuaks tagasi ringlusesse. Ringmajanduse võtmeks on toote elutsükli planeerimine juba joonestuslaual – taaskasutatavatest materjalidest toodete kujundamine, mis kestavad kauem ja mida saab lahti võtta ning taaskasutada.