Viimase ACNielseni uuringu põhjal on
rahvusvaheline ettevõte Danone jõudsalt kasvatanud läbimüüki Eesti poodide
jogurtilettidel ning on oma müügikäibe suuruselt tõusnud turuliidri
positsioonile.
Danone Eesti müügikoordinaatori Angelika Tauki sõnul oodati küll Danone'i läbimüügi kasvu, aga sedavõrd suur hüpe tuli firmale positiivse üllatusena, teatas ettevõte.
Kui detsembri ja jaanuari läbimüügi alusel tehtud analüüs seadis Danone'i üsna võrdsele positsioonile teiste juhtivate jogurtitootjatega, siis veebruaris ja märtsis jäid Valio ja Tallinna Piimatööstus Danone'i käibetasemest maha juba ca 5 protsendiga. Täna kuulub Danone'i jogurtitoodetele 29,3 protsenti rahalisest turuosast.
Danone on värskeid piimatooteid valmistav rahvusvaheline firma, mille tooted on müügil enam kui 40 riigis üle maailma. Eestis on Danone'i tuntuimad tooted Actimeli jogurtijoogid ja Activia jogurtid.
Seotud lood
Et võita turuosa praeguselt Eesti
jogurtituru liidrilt, rahvusvaheliselt firmalt Danone, tõi Tere turule uued Dr
Helluse tervislikud jogurtijoogi.
Eesti ühe juhtiva toiduainetööstusettevõtte
AS Tere nõukogu rahuldas juhatuse esimehe Kadi Lamboti lahkumispalve, kutsus
tagasi kogu juhatuse.
Prantsusmaa suurim toiduainetootja Danone
ja Hiina suurima joogitootja vahel on läinud kibedaks verbaalseks sõjaks.
Tööstusettevõtte tööprotsesside edukus algab töökindlatest ja vastupidavatest seadmetest. Lahendused, mis taluvad äärmuslikke töötingimusi ning toetavad kiiret ja täpset andmetöötlust, muudavad igapäevaprotsessid sujuvamaks ja efektiivsemaks. Tööstusseadmed aitavad vähendada seisakuid, tõsta tootlikkust ja kindlustada tööprotsesside sujuvuse ka karmides oludes ‒ olgu tegemist laohalduse, tootmise, toodete etiketeerimise või andmesisestuse ja -vahetusega.