Autor: Tööstusuudised.ee • 31. jaanuar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eksportijate huvi Eesti uue brändi kasutamiseks on suur

Meelis Tambla
Foto: член правления KredEx Krediidikindlustus Марико Рукхольм
KredEx Krediidikindlustuse poolt väljakuulutatud Eesti brändi töötuppa on end kolme tööpäeva jooksul kirja pannud kümned suured eksportijad. Huvi on üles näidanud suurettevõtted nii tekstiilitööstusest, puidutööstusest, piimatööstusest kui ka mööbitööstusest.

Eelmise nädala lõpus kuulutas Kredex välja Eesti brändi tasuta töötoa, kuhu on ennast kirja pannud juba kümned Eesti eksportijad. See annab ettevõtetele võimaluse nn brändrahnu praktikas järele proovida.

“Tahame koos Eesti eksportijatega uut tööriistakasti praktikas läbi proovida, et leida parimad võimalused brändimaterjalide kasutamiseks esitlustel, veebilehtedel, tootepakenditel ja harjutada lugude kasutamist, mille meie ettevõtted koos oma toodete ja teenustega laia maailma viivad,” rääkis KredEx Krediidikindlustuse juht Meelis Tambla pressiteates. 

Oma huvi praktilise töötoa vastu on üles näidanud suurettevõtted nii tekstiilitööstusest, puidutööstusest, piimatööstusest kui ka mööbitööstusest.

“Üksikute päevade jooksul oleme näinud, et Eesti brändi praktilise kasutamise vastu tunnevad huvi nii meie suured kui ka väikesed eksportijad. Küll aga on oluline, et täna moodustab töötoa vastu huvi tundvate ettevõtete ekspordisektorite maht neljandiku kogu Eesti ekspordist. Ehk just need ettevõtted ongi Eesti brändi töövahendite peamine sihtrühm,” kirjeldas Tambla.

Tasuta töötuba Eesti eksportijatele “Brändrahnud praktikas - mida neist minu ettevõttele kasu on?” toimub 17. veebruaril kell 10.00-13.30 Tallinnas. Töötuba juhib Eesti Disainimeeskonna juht Alari Orav. Töötoas otsitakse vastust küsimusele, kuidas saab eksportija Eesti brändi abil oma sõnumeid võimendada, ja proovitakse kuidas töötavad brändi materjalide jaoks loodud veebiplatvormid. Töötoa käigus valmivad ka praktilised lahendused tänastele eksportijatele. Oma osalemissoovist saab anda märku aadressil [email protected]

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077