Milremi juhatuse esimehe Kuldar Väärsi sõnul alustab ettevõte tänavu viimases kvartalis mehitamata roomikute väikesemahulist tootmist.
- Milremi juhatuse esimees Kuldar Väärsi. Foto: Eiko Kink
„Milrem liigub oma tegevustega plaanipäraselt. Alustame selle aasta viimases kvartalis väikesemahulist tootmist. Tegemist on testsõidukitega, mis lähevad juba sihtriikidesse kasutajapoolsete testide sooritamiseks. Nende testide tulemusena saame viimistleda juba täpselt kasutaja vajadustele sobilikud tooted. Erinevates riikides on erinevad nii tehnilised kui kasutustingimused,“ ütles Väärsi tööstusuudised.ee-le.
Väärsi märkis, et hetkel ei saa veel avalikult neid riike nimetada, sest kokkulepete sõlmimine on pooleli. „Saab aga öelda, et järgmisel aastal on vähemalt kolmes või isegi neljas riigis Milremi UGVd testimisel.“
Tööstuse Äriplaan 2017
Kuldar Väärsi esineb 11. oktoobril konverentsil
Tööstuse Äriplaan 2017, kus räägib pikemalt Milremi ootustest ja plaanidest järgmisel aastal ning kaugemas tulevikus.
Tutvu konverentsi
täpsema programmiga ja
registreeri aegsasti.
Ka USA on Milremi jaoks oluline turg. „USA on kindlasti meie jaoks väga oluline ja väga suure potentsiaaliga turg. USA armee on käivitamas programmi SMET (Squad Maneuvre Equipment Transport), mille raames hangitakse kokku rohkem kui 2000 mehitamata maismaasõidukit. Ilmselt jaguneb see kogus küll erinevate tarnijate vahel, kuid tegemist on kindlasti väga olulise hankega,“ sõnas Väärsi ja lisas, et Milremi võimalused selles hankes osalemiseks on head.
Ettevõtte sõnul jääks roomikute tootmine vähemalt osaliselt tulevikus Eestisse. „Kindlasti jääb osa tootmist Eestisse. Samas on erinevates riikides läbirääkimised käimas ka teistsuguste lahenduste üle, kus vähemalt lõppkomplekteerimine toimuks juba sihtriigis,“ ütles Väärsi.
NB! Pikemat intervjuud Kuldar Väärsiga saab lugeda 30. augustil Äripäeva vahel ilmuvast Tööstuse kuukirjast.
Seotud lood
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.