• 06.02.13, 11:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Janek Kalvi: Liviko üheks prioriteediks on Aasia

ASi Liviko juhatuse esimehe Janek Kalvi sõnul otsib ettevõte oma meeskonda täiendavat ekspordijuhti, kelle värbamine annab võimaluse keskenduda ettevõtte ühele prioriteedile – Aasia-strateegiale.
„Liviko on välja kuulutanud konkursi täiendava, SRÜ turgudele spetsialiseeruva ekspordijuhi leidmiseks. SRÜ turud on meile olulised ning müügi kasvatamine näiteks Venemaal, Ukrainas ja Valgevenes on nii käesoleva aasta kui ka järgnevate aastate kindel eesmärk,” selgitas Kalvi.
Tema sõnul annab täiendava ekspordijuhi värbamine Livikole muu hulgas võimaluse keskenduda oma ühele prioriteedile - Aasia-strateegiale, sest ekspordidirektor saab siis senisest veelgi põhjalikumalt keskenduda müügile ja arendusele Hiina, Jaapani, Tai, Korea ja teistel Aasia turgudel.„Kuigi viimasel ajal on andnud Livikoga seoses palju kõneainet Aasia turud, siis eksport käib meil üle maakera, enam kui 23 riiki. Aasia kõrval pakub ettevõttele praegu huvi nii Lähis-Ida regioon kui ka Venemaa. Juba kaks aastat on Livikos tööl tax-free turgude ekspordijuht, kelle tegutsemisareaal ulatub meie jaoks samuti väga tähtsast Läänemere reisikaubanduse dimensioonist sootuks kaugemale, hõlmates nii Venemaa, Türgi, Ukraina, Gruusia, Bulgaaria, Läti kui ka Leedu turgusid,” lisas Kalvi.Liviko juhi kinnitusel on ettevõtte eksporditegevus jaotanud turgude, mitte toodete järgi.„Selleks, et Eesti jaoks võõras kultuuris ja teistsuguses ärilises keskkonnas edukas olla, tuleb seda kultuuri põhjalikult tunda. Kõik turud nõuavad edu saavutamiseks pühendumust, kuid keeruliseks teeb asja see, et nad nõuavad pühendumist spetsiifilisel viisil. Samuti on erinevatel turgudel hinnas erinevad pädevused, oskused ja omadused, mida me püüame ekspordi võtmeisikute värbamisel ja arendamisel silmas pidada.”AS Liviko ekspordib ligikaudu kolmandiku oma kogutoodangust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele